VEELGESTELDE VRAGEN

 

Mocht het antwoord op jouw vraag er niet bij staan, stel je vraag dan aan info@coolkidscompany.nl.
 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag nog iets toevoegen

Natuurlijk! Stuur ons een mail met jouw ordernr en het betreffende product (en), dan voegen wij dit aan jouw order toe en betaal je geen dubbele verzendkosten.
 

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt, wat nu?

Je kunt de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn voor dubbele levering, want wij leveren uitsluitend betaalde bestellingen.  


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Als je niet binnen een uur na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, controleer dan even je spam/'ongewenste items' map. Misschien ziet je provider ons mailtje als spam en verschijnt hij daarom niet in je inbox. Mocht je helemaal geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan even contact op met ons op: info@coolkidscompany.nl

 

Mijn bestelling is een cadeau, kan dit ingepakt worden?


Het is geen probleem om een bestelling (of een bepaald artikel hiervan) door ons in te laten pakken als cadeau. Vermeld bij de opmerkingen dat je bestelling een cadeau betreft en wij pakken deze leuk voor je in.

Alleen grote artikelen, zoals (loop)fietsjes, stepjes, glijbanen en ballenbadjes kunnen niet ingepakt worden.
 


Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Dat kan, mits je dit meteen doet. Onze orders worden binnen 24 uur verwerkt en verstuurd. Eenmaal verstuurd kun je de bestelling niet meer annuleren. Om je bestelling te annuleren stuur je een mailtje naar info@coolkidscompany.nl.


Wat gebeurt er als mijn pakketje geleverd wordt als ik niet thuis ben?

De meeste van onze pakketten worden verzonden met PostNL.
Mocht je op het tijdstip van levering niet thuis zijn en de bezorger kan het pakketje niet afgeven bij de buren, dan krijg je een briefje in de brievenbus en wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Als je bij de tweede poging weer niet thuis bent, dan krijg je een briefje in de brievenbus met daarop het adres van het postkantoor waar het pakket opgehaald kan worden.

 

Mag ik retourneren als de bestelling tegenvalt?

Bij ons staat service in een heel hoog in het vaandel, klant is koning en wij zijn pas tevreden als jij blij bent. Indien het onverhoopt gebeurt dat je iets koopt waar je eigenlijk toch een andere verwachting van had dan is retourneren geen probleem. Geen lastige vragen, geen gedoe. 

* Meld je retourzending vooraf aan via: info@coolkidscompany.nl o.v.v. je ordernummer. 

Je ontvangt van ons altijd hier een bevestiging op terug.
* Stuur het artikel wat je niet bevalt, onbeschadigd, verpakt in de originele verpakking en in omverpakking & voldoende gefrankeerd naar het retouradres wat vermeld staat in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen.
* Vermeld op je retourzending duidelijk je ordernummer en stuur deze binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour.

*Kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed.

Na verwerking van je retourzending ontvang je een creditnota en wordt het bedrag binnen 2-3 werkdagen teruggestort. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of  beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren. Retouren die niet eerst gemeld zijn bij ons en waar je vervolgens een bevestiging van ontvangt, kunnen wij niet in behandeling nemen en worden niet gecrediteerd.

 

Een product is kapot bij mij aangekomen, wat nu?

Alle bestellingen worden hier met zorg ingepakt en gecontroleerd. Mocht het toch gebeuren dat tijdens de verzending iets is misgegaan, neem dan contact op via info@coolkidscompany.nl 
 

Met spoed een product nodig?

Als je ons een mailtje stuurt (info@coolkidscompany.nl) gaan we ons uiterste best doen voor je om je bestelling dezelfde dag nog te versturen.

 

Helaas...Ik heb een klacht!

Mocht je ergens niet tevreden over zijn, neem zsm contact met ons op. Ons streven is altijd om problemen of klachten samen in overleg en op de best mogelijke manier op te lossen.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

In overleg kan er ook bij ons afgehaald worden. Neem daarvoor graag eerst even contact met ons op! info@coolkidscompany.nl.

 

Bereikbaarheid?

Cool Kids Company is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via email. Stuur ons een mailtje en wij zullen dan zsm contact met je opnemen!

 

 

© 2015 - 2024 Cool Kids Company | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel